Article (Périodiques scientifiques)
Assessing dimensions of inclusion from students’ perspective – measurement invariance across students with learning disabilities in different educational settings
Knickenberg, Margarita; ZURBRIGGEN, Carmen; Venetz, Martin et al.
2020In European Journal of Special Needs Education, 35 (3), p. 187–302
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
JA_Knickenberg_etal_2020_EJSNE.pdf
Postprint Éditeur (1.49 MB)
Demander un accès

Tous les documents dans ORBilu sont protégés par une licence d'utilisation.

Envoyer vers



Détails



Mots-clés :
Learning disability; measurement invariance; emotional well-being; academic self-concept; social inclusion; special school
Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
Knickenberg, Margarita
ZURBRIGGEN, Carmen ;  University of Luxembourg
Venetz, Martin
Schwab, Susanne
Gebhardt, Markus
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Anglais
Titre :
Assessing dimensions of inclusion from students’ perspective – measurement invariance across students with learning disabilities in different educational settings
Date de publication/diffusion :
2020
Titre du périodique :
European Journal of Special Needs Education
Maison d'édition :
Routlegde, Royaume-Uni
Volume/Tome :
35
Fascicule/Saison :
3
Pagination :
187–302
Peer reviewed :
Peer reviewed
Disponible sur ORBilu :
depuis le 11 septembre 2020

Statistiques


Nombre de vues
138 (dont 10 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

citations Scopus®
 
36
citations Scopus®
sans auto-citations
24
OpenCitations
 
13
citations OpenAlex
 
39
citations WoS
 
34

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu