Article (Scientific journals)
Zur Situation des Französischunterrichts in Luxemburg - Ressourcen, Herausforderungen und Perspektiven für die Unterrichtsentwicklung
MORYS, Nancy
2019In Zeitschrift für Fremdsprachenforschung, 30 (1), p. 33-54
Peer reviewed
 

Files


Full Text
ZFF-1-2019-02-Morys.pdf
Publisher postprint (166.74 kB)
Download
Full Text Parts
ZFF-1-2019-02-Morys.pdf
Author postprint (166.74 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Languages & linguistics
Author, co-author :
MORYS, Nancy ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Zur Situation des Französischunterrichts in Luxemburg - Ressourcen, Herausforderungen und Perspektiven für die Unterrichtsentwicklung
Publication date :
31 January 2019
Journal title :
Zeitschrift für Fremdsprachenforschung
Publisher :
DGFF, Hohengehren, Germany
Schneider Verlag Hohengehren, Hohengehren, Germany
Volume :
30
Issue :
1
Pages :
33-54
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 27 May 2019

Statistics


Number of views
274 (7 by Unilu)
Number of downloads
14 (2 by Unilu)

Scopus citations®
 
0
Scopus citations®
without self-citations
0

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu