Article grand public (Allocutions et communications diverses)
Extending educational attainment variables at LIS: On the importance of analyzing returns to education based on detailed education categories and years of education
BAR-HAIM, Eyal; HARTUNG, Anne; Jörg, Neugschwender
2019
 

Documents


Texte intégral
LIS newsletter-2019-9.pdf
Postprint Éditeur (2.15 MB)
Télécharger

Tous les documents dans ORBilu sont protégés par une licence d'utilisation.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Sociologie & sciences sociales
Auteur, co-auteur :
BAR-HAIM, Eyal ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
HARTUNG, Anne ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
Jörg, Neugschwender
Langue du document :
Anglais
Titre :
Extending educational attainment variables at LIS: On the importance of analyzing returns to education based on detailed education categories and years of education
Date de publication/diffusion :
mars 2019
Titre du périodique :
LIS newsletter
Fascicule/Saison :
9
Projet FnR :
FNR9522302 - A Research Programme On Social Inequality Within The National, European And International Context, 2011 (01/06/2012-31/12/2018) - Louis Chauvel
Disponible sur ORBilu :
depuis le 13 mars 2019

Statistiques


Nombre de vues
182 (dont 11 Unilu)
Nombre de téléchargements
102 (dont 7 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu