No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Relations structurelles entre concept de soi, auto-efficacité et performance en mathématiques : Premiers résultats d’une étude longitudinale auprès d’élèves de l’enseignement primaire
Villanyi, Denise; Martin, Romain; Fischbach, Antoine
201823e Journées Internationales de Psychologie Différentielle
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
self-efficacy; self-concept; autoregressive and cross-lagged analysis
Research center :
Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Villanyi, Denise ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Martin, Romain ;  University of Luxembourg > Rectorate > Academic Affairs
Fischbach, Antoine  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
External co-authors :
no
Language :
French
Title :
Relations structurelles entre concept de soi, auto-efficacité et performance en mathématiques : Premiers résultats d’une étude longitudinale auprès d’élèves de l’enseignement primaire
Alternative titles :
[en] Structural relations between self-concept, self-efficacy, and performance in mathematics: First results of a longitudinal study with elementary school students
Publication date :
July 2018
Event name :
23e Journées Internationales de Psychologie Différentielle
Event organizer :
University of Luxembourg, Institute of Lifelong Learning and Guidance
Event place :
Luxembourg, Campus Limpertsberg, Luxembourg
Event date :
from 04-07-2018 to 06-07-2018
Audience :
International
Focus Area :
Educational Sciences
Funders :
FNR - Fonds National de la Recherche [LU]
Available on ORBilu :
since 24 May 2018

Statistics


Number of views
116 (13 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu