Reference : Kompetenzorientierung im Kontext: Freies Spiel und Peer-Interaktionen als Ausgangspun...
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Educational Sciences
http://hdl.handle.net/10993/33527
Kompetenzorientierung im Kontext: Freies Spiel und Peer-Interaktionen als Ausgangspunkt von Partizipation - ein Weiterbildungsvorschlag
German
Hekel, Nicole mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE) >]
Neumann, Sascha mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE) >]
2017
Bildungsteilhabe und Partizipation: Grundlagen für die kompetenzorientierte Weiterbildung
Deutsches Jugendinstitut e.V.
Weiterbildungsinitiative Frühpädagogische Fachkräfte (WiFF)
Deutsches Jugendinstitut e. V.
WiFF Wegweiser Weiterbildung. Band 12
113-139
Yes
978-3-86379-245-9
München
Deutschland
[en] Partizipation ; Kindertageseinrichtung ; Weiterbildung
http://hdl.handle.net/10993/33527

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
WW12_Bildungsteilhabe_web.pdfPublisher postprint4.26 MBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.