Pas de texte intégral
Communication orale non publiée/Abstract (Colloques, congrès, conférences scientifiques et actes)
Harmony in the United States, Disharmony in Germany? Teachers’ Implicit Personality Theories of Highly Able Students.
BAUDSON, Tanja Gabriele; Preckel, F.; Lipnevich, A. A.
20142014 Annual Meeting of the American Education and Research Association
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
BAUDSON, Tanja Gabriele ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
Preckel, F.
Lipnevich, A. A.
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Anglais
Titre :
Harmony in the United States, Disharmony in Germany? Teachers’ Implicit Personality Theories of Highly Able Students.
Date de publication/diffusion :
2014
Nom de la manifestation :
2014 Annual Meeting of the American Education and Research Association
Lieu de la manifestation :
Philadelphia, Etats-Unis
Date de la manifestation :
from 03-04-2014 to 07-04-2014
Manifestation à portée :
International
Disponible sur ORBilu :
depuis le 27 novembre 2017

Statistiques


Nombre de vues
91 (dont 0 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu