No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Potenziale erkennen : Theoretische Ansätze und empirische Befunde zur diagnostischen Kompetenz (nicht nur) von Lehrkräften.
Baudson, Tanja Gabriele; Glogger-Frey, Inga
2016Symposium beim 50. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie (19.–22. September 2016)
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Baudson, Tanja Gabriele ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
Glogger-Frey, Inga
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Potenziale erkennen : Theoretische Ansätze und empirische Befunde zur diagnostischen Kompetenz (nicht nur) von Lehrkräften.
Publication date :
2016
Event name :
Symposium beim 50. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie (19.–22. September 2016)
Event place :
Leipzig, Germany
Event date :
from 19-09-2016 to 22-09-2016
Available on ORBilu :
since 26 November 2017

Statistics


Number of views
53 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu