Pas de texte intégral
Contribution à des ouvrages collectifs (Parties d’ouvrages)
The relationship between intelligence and creativity, and between reasoning ability and divergent thinking.
BAUDSON, Tanja Gabriele; Preckel, Franzis
2013In Kim, Kyung H.; Kaufman, James C.; Baer, John et al. (Eds.) Creatively gifted students are not like other gifted students : Research, theory, and practice.
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Sciences sociales & comportementales, psychologie: Multidisciplinaire, généralités & autres
Auteur, co-auteur :
BAUDSON, Tanja Gabriele ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
Preckel, Franzis
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Anglais
Titre :
The relationship between intelligence and creativity, and between reasoning ability and divergent thinking.
Date de publication/diffusion :
2013
Titre de l'ouvrage principal :
Creatively gifted students are not like other gifted students : Research, theory, and practice.
Editeur scientifique :
Kim, Kyung H.
Kaufman, James C.
Baer, John
Sriraman, Bharath
Skidmore, Lauren
Maison d'édition :
Sense Publishers, Rotterdam, Pays-Bas
Pagination :
205-236
Peer reviewed :
Peer reviewed
Disponible sur ORBilu :
depuis le 23 novembre 2017

Statistiques


Nombre de vues
114 (dont 1 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

citations Scopus®
 
1
citations Scopus®
sans auto-citations
1
OpenCitations
 
8
citations OpenAlex
 
22

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu