KROLAK-SCHWERDT, Sabine ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Hörstermann, Thomas ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Glock, Sabine; Bergische Universität Wuppertal
Böhmer, Ines; Bergische Universität Wuppertal
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Anglais
Titre :
Teachers’ assessments of students’ achievements: The ecological validity of studies using case vignettes
Date de publication/diffusion :
2017
Titre du périodique :
Journal of Experimental Education
ISSN :
0022-0973
Maison d'édition :
Heldref Publications
Peer reviewed :
Peer reviewed vérifié par ORBi
Focus Area :
Educational Sciences
Projet FnR :
FNR3936729 - Diagnostische Kompetenz Von Grundschullehrkräften Bei Der Erstellung Der Übergangsempfehlung, 2011 (01/05/2012-30/04/2014) - Sabine Krolak-schwerdt