No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Invited talk - Diagnostische Kompetenz von Grundschullehrkräften bei der Erstellung der Übergangsempfehlung - eine Analyse aus der Perspektive der sozialen Urteilsbildung
Nölle, Ines; Hörstermann, Thomas; Gräsel, Cornelia et al.
2010Bildungspolitisches Forum und Jahreskolloquium des DFG-Schwerpunktprogramms 1293 "Kompetenzmodelle zur Erfassung individueller Lernergebnisse und zur Bilanzierung von Bildungsprozessen"
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Nölle, Ines
Hörstermann, Thomas ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Gräsel, Cornelia
Krolak-Schwerdt, Sabine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Invited talk - Diagnostische Kompetenz von Grundschullehrkräften bei der Erstellung der Übergangsempfehlung - eine Analyse aus der Perspektive der sozialen Urteilsbildung
Publication date :
2010
Event name :
Bildungspolitisches Forum und Jahreskolloquium des DFG-Schwerpunktprogramms 1293 "Kompetenzmodelle zur Erfassung individueller Lernergebnisse und zur Bilanzierung von Bildungsprozessen"
Event organizer :
Technische Universität Dortmund
Event place :
Germany
Event date :
2010
By request :
Yes
Available on ORBilu :
since 21 April 2017

Statistics


Number of views
68 (1 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu