Pas de texte intégral
Communication orale non publiée/Abstract (Colloques, congrès, conférences scientifiques et actes)
When does students’ gender affect teachers’ school placement decisions? An experimental study with Luxembourgish primary school teachers
Böhmer, Matthias; Glock, Sabine; Klapproth, Florian et al.
2011International Conference "Gender Variations in Educational Success: Searching for Causes"
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Psychologie cognitive & théorique
Sociologie & sciences sociales
Auteur, co-auteur :
Böhmer, Matthias ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Glock, Sabine
Klapproth, Florian
KROLAK-SCHWERDT, Sabine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Anglais
Titre :
When does students’ gender affect teachers’ school placement decisions? An experimental study with Luxembourgish primary school teachers
Date de publication/diffusion :
octobre 2011
Nom de la manifestation :
International Conference "Gender Variations in Educational Success: Searching for Causes"
Lieu de la manifestation :
Luxembourg, Luxembourg
Date de la manifestation :
2011
Disponible sur ORBilu :
depuis le 07 avril 2017

Statistiques


Nombre de vues
106 (dont 1 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu