Reference : Die Informationssuche der Lehrkräfte bei der Erstellung der Übergangsempfehlung. Welc...
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Unpublished conference
Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Social & behavioral sciences, psychology : Theoretical & cognitive psychology
http://hdl.handle.net/10993/30640
Die Informationssuche der Lehrkräfte bei der Erstellung der Übergangsempfehlung. Welche Rolle spielen Falltypikalität und Kontextinformationen.
German
Nölle, Ines []
Hörstermann, Thomas mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
Gräsel, Ines []
Krolak-Schwerdt, Sabine mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
Sep-2011
Yes
76.Tagung der Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung
2011
Klagenfurt
Austria
http://hdl.handle.net/10993/30640

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.