No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Relevante diagnostische Informationen bei der Erstellung der Übergangsempfehlung – Lehrerwahrnehmung und tatsächliches Entscheidungsverhalten.
Nölle, Ines; Hörstermann, Thomas; Gräsel, Cornelia et al.
201022. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaften
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Theoretical & cognitive psychology
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Nölle, Ines
Hörstermann, Thomas ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Gräsel, Cornelia
Krolak-Schwerdt, Sabine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Relevante diagnostische Informationen bei der Erstellung der Übergangsempfehlung – Lehrerwahrnehmung und tatsächliches Entscheidungsverhalten.
Publication date :
March 2010
Event name :
22. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaften
Event place :
Mainz, Germany
Event date :
March 2010
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 07 April 2017

Statistics


Number of views
112 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu