Reference : Stereotypen und Einstellungen in Bezug auf Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf |
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Unpublished conference | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Theoretical & cognitive psychology | |||
http://hdl.handle.net/10993/30526 | |||
Stereotypen und Einstellungen in Bezug auf Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf | |
English | |
Krischler, Mireille ![]() | |
Pit-Ten Cate, Ineke ![]() | |
Krolak-Schwerdt, Sabine ![]() | |
12-Nov-2016 | |
No | |
International | |
AESF Herbsttagung 2016 | |
12-11-2016 | |
Dortmund | |
Germany | |
[en] Stereotypen ; Einstellungen ; Sonderpädagogischer Förderbedarf | |
Researchers | |
http://hdl.handle.net/10993/30526 | |
FnR ; FNR7964914 > Ineke Pit-Ten Cate > INCLUS > Inclusive education: The effect of teacher characteristics and school support on inclusive practice > 01/05/2015 > 30/04/2018 > 2014 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.