Article (Scientific journals)
Approche par compétences et évaluation à large échelle : deux logiques incompatibles ?
Dierendonck, Christophe; Fagnant, Annick
2014In Mesure et Évaluation en Éducation, 37 (1), p. 43-82
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
Dierendonck et Fagnant MEE 2014.pdf
Publisher postprint (467.55 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Dierendonck, Christophe  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Fagnant, Annick;  Université de Liège - ULg
External co-authors :
yes
Language :
French
Title :
Approche par compétences et évaluation à large échelle : deux logiques incompatibles ?
Publication date :
2014
Journal title :
Mesure et Évaluation en Éducation
ISSN :
0823-3993
eISSN :
2368-2000
Publisher :
Association pour le Développement des Méthodologies d'Evaluation en Education (ADMEE), Québec, Canada
Volume :
37
Issue :
1
Pages :
43-82
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBilu :
since 15 February 2017

Statistics


Number of views
79 (7 by Unilu)
Number of downloads
199 (3 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu