Reference : Approche par compétences et évaluation à large échelle : deux logiques incompatibles ?
Scientific journals : Article
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/29839
Approche par compétences et évaluation à large échelle : deux logiques incompatibles ?
French
Dierendonck, Christophe mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
Fagnant, Annick [Université de Liège - ULg]
2014
Mesure et Evaluation en Education
Association pour le Développement des Méthodologies d'Evaluation en Education (ADMEE)
37
1
43-82
Yes
International
0823-3993
Québec
Canada
Researchers ; Professionals ; Students
http://hdl.handle.net/10993/29839

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
Dierendonck et Fagnant MEE 2014.pdfPublisher postprint456.59 kBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.