No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Multilinguale Bürger: Welche Geschichte, Bedeutung und Organisationsformen hat(-te) Fremdsprachenunterricht in einer traditionell mehrsprachigen Gesellschaft (am Beispiel Luxemburg)?
Schreiber, Catherina
2016In Doff, Sabine (Ed.) Heterogenität im Fremdsprachenunterricht. Impulse – Rahmenbedingungen – Kernfragen – Perspektiven
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
History
Education & instruction
Author, co-author :
Schreiber, Catherina ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Multilinguale Bürger: Welche Geschichte, Bedeutung und Organisationsformen hat(-te) Fremdsprachenunterricht in einer traditionell mehrsprachigen Gesellschaft (am Beispiel Luxemburg)?
Publication date :
2016
Main work title :
Heterogenität im Fremdsprachenunterricht. Impulse – Rahmenbedingungen – Kernfragen – Perspektiven
Editor :
Doff, Sabine
Publisher :
narr, Tübingen, Unknown/unspecified
Pages :
181-195
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 02 May 2016

Statistics


Number of views
122 (13 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu