Pas de texte intégral
Contribution à des ouvrages collectifs (Parties d’ouvrages)
Complex problem solving in a changing world. Bridging domain-specific and transversal competence demands in vocational education
Neubert, Jonas; Lans, Thomas; MUSTAFIC, Maida et al.
2016In Mulder, Martin; Winterton, Jonathan (Eds.) Competence-based vocational and professional education. The Springer series Education for the changing world of work
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Psychologie cognitive & théorique
Auteur, co-auteur :
Neubert, Jonas
Lans, Thomas
MUSTAFIC, Maida ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
GREIFF, Samuel ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Ederer, Peer
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Anglais
Titre :
Complex problem solving in a changing world. Bridging domain-specific and transversal competence demands in vocational education
Date de publication/diffusion :
2016
Titre de l'ouvrage principal :
Competence-based vocational and professional education. The Springer series Education for the changing world of work
Editeur scientifique :
Mulder, Martin
Winterton, Jonathan
Maison d'édition :
Springer, Heidelber, Allemagne
Peer reviewed :
Peer reviewed
Disponible sur ORBilu :
depuis le 09 avril 2016

Statistiques


Nombre de vues
183 (dont 12 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

citations Scopus®
 
6
citations Scopus®
sans auto-citations
5

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu