Pas de texte intégral
Rapport de recherche externe (Rapports)
Final report to the FNR for the CORE project "School transitions from primary to secondary school: Development of intervention strategies to improve the quality of teachers' transition decisions"
KROLAK-SCHWERDT, Sabine; PIT-TEN CATE, Ineke
2015
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Psychologie sociale, industrielle & organisationnelle
Psychologie cognitive & théorique
Auteur, co-auteur :
KROLAK-SCHWERDT, Sabine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
PIT-TEN CATE, Ineke  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Langue du document :
Anglais
Titre :
Final report to the FNR for the CORE project "School transitions from primary to secondary school: Development of intervention strategies to improve the quality of teachers' transition decisions"
Date de publication/diffusion :
2015
Maison d'édition :
University of Luxembourg, Luxembourg, Luxembourg
Disponible sur ORBilu :
depuis le 25 mars 2016

Statistiques


Nombre de vues
136 (dont 11 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu