Reference : Evaluer les connaissances des enseignants en algèbre élémentaire : les apports croisé...
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Poster
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/24763
Evaluer les connaissances des enseignants en algèbre élémentaire : les apports croisés des recherches centrées sur l'apprentissage et l'enseignement de l'algèbre
French
Demonty, Isabelle mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
Vlassis, Joëlle mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
2015
Yes
No
congrès EMF 2015. Pluralités culturelles et universalité des mathématiques : enjeux et perspectives pour leur enseignement et leur apprentissage.
du 10 octobre 2015 au 14 octobre 2015
http://hdl.handle.net/10993/24763

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
posterEMF.pdfPublisher postprint130.98 kBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.