Poster (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Evaluer les connaissances des enseignants en algèbre élémentaire : les apports croisés des recherches centrées sur l'apprentissage et l'enseignement de l'algèbre
Demonty, Isabelle; Vlassis, Joëlle
2015congrès EMF 2015. Pluralités culturelles et universalité des mathématiques : enjeux et perspectives pour leur enseignement et leur apprentissage.
 

Files


Full Text
posterEMF.pdf
Publisher postprint (134.12 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Demonty, Isabelle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Vlassis, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
no
Language :
French
Title :
Evaluer les connaissances des enseignants en algèbre élémentaire : les apports croisés des recherches centrées sur l'apprentissage et l'enseignement de l'algèbre
Publication date :
2015
Event name :
congrès EMF 2015. Pluralités culturelles et universalité des mathématiques : enjeux et perspectives pour leur enseignement et leur apprentissage.
Event date :
du 10 octobre 2015 au 14 octobre 2015
Available on ORBilu :
since 19 February 2016

Statistics


Number of views
86 (2 by Unilu)
Number of downloads
124 (3 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu