No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Naturwissenschaftlicher Unterricht an der Luxemburger École fondamentale
Andersen, Katja Natalie; Siry, Christina; Hengesch, Georges
2015In MENJE (Ministère de l’Éducation nationale, de l’Enfance et de la Jeunesse); Université du Luxembourg (Eds.) Bildungsbericht Luxemburg 2015. Analysen und Befunde (Band 2)
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
science education; Luxembourg; primary school; early childhood education; geography
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Andersen, Katja Natalie  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Siry, Christina ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Hengesch, Georges
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Naturwissenschaftlicher Unterricht an der Luxemburger École fondamentale
Alternative titles :
[en] Science education at the Luxembourgish école fondamentale
Publication date :
2015
Main work title :
Bildungsbericht Luxemburg 2015. Analysen und Befunde (Band 2)
Main work alternative title :
[en] Education report 2015. Analyses and findings (Part 2)
Editor :
MENJE (Ministère de l’Éducation nationale, de l’Enfance et de la Jeunesse)
Université du Luxembourg
Publisher :
Service des Statistiques et Analyses, Luxembourg, Luxembourg
ISBN/EAN :
978-99959-1-035-8
Pages :
28-33
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 16 November 2015

Statistics


Number of views
149 (17 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu