No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Transition vers le numérique : Quelles implications pour l’évaluation des élèves et leurs apprentissages ?
Rocher, Thierry; Fischbach, Antoine; Klausing, Andreas et al.
201628ème colloque de l’ADMEE‐Europe
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Engineering, computing & technology: Multidisciplinary, general & others
Theoretical & cognitive psychology
Social & behavioral sciences, psychology: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Rocher, Thierry;  DEPP
Fischbach, Antoine  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Klausing, Andreas;  CDIP
Koenig, Vincent ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Kafaï-Afif, Amina;  MENJE > SCRIPT > ADQS
External co-authors :
yes
Language :
French
Title :
Transition vers le numérique : Quelles implications pour l’évaluation des élèves et leurs apprentissages ?
Alternative titles :
[en] Transition from paper & pencil to computer based assessment: What are the implications for student evaluation and learning?
Publication date :
January 2016
Event name :
28ème colloque de l’ADMEE‐Europe
Event organizer :
Association pour le Développement des Méthodologies d’Évaluation en Éducation (ADMEE) Europe
Event place :
Lisbon, Portugal
Event date :
from 13-01-2016 to 15-01-2016
Audience :
International
Available on ORBilu :
since 13 November 2015

Statistics


Number of views
193 (22 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu