Pas de texte intégral
Communication poster (Colloques, congrès, conférences scientifiques et actes)
How does language affect numerical processing? The role of the teaching language on two-digit magnitude judgments in German-French bilingual 7- to-11 graders
VAN RINSVELD, Amandine; UGEN, Sonja; SCHILTZ, Christine et al.
2012Meeting of the EARLI SIG 22- 2012 Neuroscience and education
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Psychologie cognitive & théorique
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
VAN RINSVELD, Amandine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
UGEN, Sonja  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
SCHILTZ, Christine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Landerl, K.
Brunner, M.
Langue du document :
Anglais
Titre :
How does language affect numerical processing? The role of the teaching language on two-digit magnitude judgments in German-French bilingual 7- to-11 graders
Date de publication/diffusion :
mai 2012
Nom de la manifestation :
Meeting of the EARLI SIG 22- 2012 Neuroscience and education
Date de la manifestation :
from 24-05-2012 to 26-05-2012
Manifestation à portée :
International
Commentaire :
41
Disponible sur ORBilu :
depuis le 25 juin 2014

Statistiques


Nombre de vues
239 (dont 18 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu