No full text
Article (Scientific journals)
Les TIC comme support au développement de stratégies de résolution de problèmes en mathématiques
Busana, Gilbert; Martin, Romain
2008In Les Cahiers de la Section des sciences de l'éducation. Pratiques et théorie., 27-28, p. 95-102
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Social & behavioral sciences, psychology: Multidisciplinary, general & others
Identifiers :
UNILU:UL-ARTICLE-2009-216
Author, co-author :
Busana, Gilbert ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Martin, Romain ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
Les TIC comme support au développement de stratégies de résolution de problèmes en mathématiques
Publication date :
2008
Journal title :
Les Cahiers de la Section des sciences de l'éducation. Pratiques et théorie.
ISSN :
1013-9028
Publisher :
Unité d'analyse des Systèmes et des Pratiques de l'Enseignement(aSPe) Université de Liège
Volume :
27-28
Pages :
95-102
Available on ORBilu :
since 16 June 2014

Statistics


Number of views
102 (3 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu