External report (Reports)
Wunnéngshëllef: Eine Institution im Wandel. Anlayse der Erfahrungen, Interessen und Motive der Mitarbeiter als Grundlage der Konzept- und Strategieentwicklung
Biewers, Sandra; Joachim, Patrice
2009
 

Files


Full Text
Endbericht Reprint 2009.pdf
Publisher postprint (505.57 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Luxembourg
Abstract :
[de] Der vorliegende Evaluationsbericht dokumentiert die Ergebnisse einer Studie, die im Sommer 2005 durch die Wunnéngshëllef beim luxemburgischen Forschungsinstitut CESIJE (Centre d'Etudes sur la Situation des Jeunes en Europe) in Auftrag gegeben wurde. Sie hat das Ziel, die strukturellen und konzeptionellen Leistungen der Institution Wunnéngshëllef mit sozialwissenschaftlichen Instrumenten zu beleuchten und zu analysieren, um hieraus Einschätzungen zur Ist-Situation der institutionellen und organisatorischen Abläufe, ihrer Qualität, aber auch des Entwicklungsbedarfs und des Entwicklungspotentzials zu erhalten.
Disciplines :
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Biewers, Sandra ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
Joachim, Patrice ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
Language :
German
Title :
Wunnéngshëllef: Eine Institution im Wandel. Anlayse der Erfahrungen, Interessen und Motive der Mitarbeiter als Grundlage der Konzept- und Strategieentwicklung
Publication date :
August 2009
Publisher :
University of Luxembourg, Walferdange, Luxembourg
ISBN/EAN :
9782879718033
Edition :
reprint of edition 2007
Number of pages :
120
Collection name :
INSIDE Reports - 2 Contexts and Structures of Growing Up
Available on ORBilu :
since 14 April 2014

Statistics


Number of views
152 (27 by Unilu)
Number of downloads
114 (13 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu