Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Dispositifs de formation hybrides : quels effets sur le développement professionnel des enseignants ?
Charlier, B; Lameul, G; Peltier, C et al.
2012In Actes du Congrès 2012 de l’Association internationale de pédagogie universitaire
Peer reviewed
 

Files


Full Text
actes aipu.pdf
Publisher postprint (1.43 MB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Charlier, B
Lameul, G
Peltier, C
Borruat, S
Mancuso, Giovanna ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Burton, Réginald ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
Dispositifs de formation hybrides : quels effets sur le développement professionnel des enseignants ?
Publication date :
2012
Event name :
Congrès 2012 de l’Association internationale de pédagogie universitaire
Event place :
Quebec, Canada
Event date :
2012
Audience :
International
Main work title :
Actes du Congrès 2012 de l’Association internationale de pédagogie universitaire
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 26 November 2013

Statistics


Number of views
87 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu