Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Les effets des dispositifs de formation hybrides sur l'apprentissage des étudiants : étude exploratoire menée dans le cadre de la recherche Hy-Sup
Deschryver, N; Lebrun, M; Mancuso, Giovanna et al.
2012In Actes du Congrès 2012 de l’Association internationale de pédagogie universitaire
Peer reviewed
 

Files


Full Text
actes aipu.pdf
Publisher postprint (1.43 MB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Deschryver, N
Lebrun, M
Mancuso, Giovanna ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Burton, Réginald ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
Les effets des dispositifs de formation hybrides sur l'apprentissage des étudiants : étude exploratoire menée dans le cadre de la recherche Hy-Sup
Publication date :
2012
Event name :
Congrès 2012 de l’Association internationale de pédagogie universitaire (AIPU)
Event place :
Quebec, Canada
Event date :
2012
Audience :
International
Main work title :
Actes du Congrès 2012 de l’Association internationale de pédagogie universitaire
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 26 November 2013

Statistics


Number of views
142 (0 by Unilu)
Number of downloads
1 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu