Expert report (Reports)
Interactions verbales enseignant-élève et apprentissages fondamentaux à l’école élémentaire : effet des préjugés liés au sexe et à l’origine sociale de l’élève.
Jarlegan, Annette; Vilatte, J.-C; Fischer, J.-P et al.
2006
 

Files


Full Text
2006, Jarle¦ügan,ÔǪ PIREF Rapport final 1.pdf
Publisher postprint (745.98 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Jarlegan, Annette
Vilatte, J.-C
Fischer, J.-P
Flieller, André
Bragard, J.-L
Deviterne, D
Tazouti, Youssef
MARTIN, Romain ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
KERGER, Sylvie ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
Interactions verbales enseignant-élève et apprentissages fondamentaux à l’école élémentaire : effet des préjugés liés au sexe et à l’origine sociale de l’élève.
Publication date :
2006
Funders :
Recherche financée par le PIREF dans le cadre de l’appel d’offres « Contextes sociaux des apprentissages »
Available on ORBilu :
since 19 November 2013

Statistics


Number of views
205 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu