Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Modèles de mesure et évaluation des compétences complexes
Burton, Réginald; Dierendonck, Christophe
2010In Actes du 16e congrès de l’Association Mondiale des Sciences de l’Education (AMSE).
Peer reviewed
 

Files


Full Text
TEXTE A VENIR.docx
Author postprint (12.7 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Burton, Réginald ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Dierendonck, Christophe  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
Modèles de mesure et évaluation des compétences complexes
Publication date :
2010
Event name :
16e congrès de l’Association Mondiale des Sciences de l’Education (AMSE). Evaluation des performances complexes.
Event date :
31 avril au 4 juin 2010
Audience :
International
Main work title :
Actes du 16e congrès de l’Association Mondiale des Sciences de l’Education (AMSE).
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 14 November 2013

Statistics


Number of views
82 (9 by Unilu)
Number of downloads
1 (1 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu