Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Radiographie des dispositifs hybrides : quel impact sur le développement professionnel des enseignant-e-s ?
Lameul, G; Peltier, C; Charlier, B et al.
2012In Actes de la Biennale internationale de l’éducation, de la formation et des pratiques professionnelles
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Radiographie des dispositifs hybrides.docx
Author postprint (16.1 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Lameul, G
Peltier, C
Charlier, B
Borruat, S
Burton, Réginald ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Mancuso, Giovanna ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
Radiographie des dispositifs hybrides : quel impact sur le développement professionnel des enseignant-e-s ?
Publication date :
2012
Event name :
la Biennale internationale de l’éducation, de la formation et des pratiques professionnelles (CNAM)
Event date :
Du 3 au 6 juillet 2012
Main work title :
Actes de la Biennale internationale de l’éducation, de la formation et des pratiques professionnelles
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 14 November 2013

Statistics


Number of views
78 (1 by Unilu)
Number of downloads
1 (1 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu