Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Becoming a Teacher... ou un portfolio au service du processus de développement d’une identité professionnelle dans le cadre du Bachelor en Sciences de l’Education de l’Université du Luxembourg
PONCELET, Débora; BRENDEL, Michelle; BOURG, Viviane et al.
2011In Actes du 23e colloque de l’ADMEE
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Becoming a teacher Poncelet Brendel Bourg Reuter ADMEE 2010.pdf
Author postprint (183.93 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
PONCELET, Débora ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
BRENDEL, Michelle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Identités, Politiques, Sociétés, Espaces (IPSE)
BOURG, Viviane ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Identités, Politiques, Sociétés, Espaces (IPSE)
REUTER, Robert  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
Becoming a Teacher... ou un portfolio au service du processus de développement d’une identité professionnelle dans le cadre du Bachelor en Sciences de l’Education de l’Université du Luxembourg
Publication date :
2011
Event name :
23e colloque de l’ADMEE
Event place :
Paris, France
Event date :
2011
Audience :
International
Main work title :
Actes du 23e colloque de l’ADMEE
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 12 November 2013

Statistics


Number of views
107 (6 by Unilu)
Number of downloads
1 (1 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu