Article (Périodiques scientifiques)
Student teachers’ implicit attitudes toward students with and without immigration background: A pilot study
GLOCK, Sabine; Kneer, Julia; KOVACS, Carrie
2013In Studies in Educational Evaluation, 39, p. 204-210
Peer reviewed vérifié par ORBi
 

Documents


Texte intégral
glock_kneer_kovacs.pdf
Postprint Auteur (132.19 kB)
This article does not exactly replicate the final version published in the journal. It is not a copy of the original published article and is not suitable for citation.
Demander un accès

Tous les documents dans ORBilu sont protégés par une licence d'utilisation.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
GLOCK, Sabine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Kneer, Julia
KOVACS, Carrie ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Langue du document :
Anglais
Titre :
Student teachers’ implicit attitudes toward students with and without immigration background: A pilot study
Date de publication/diffusion :
2013
Titre du périodique :
Studies in Educational Evaluation
ISSN :
0191-491X
Maison d'édition :
Pergamon Press - An Imprint of Elsevier Science
Volume/Tome :
39
Pagination :
204-210
Peer reviewed :
Peer reviewed vérifié par ORBi
Disponible sur ORBilu :
depuis le 22 octobre 2013

Statistiques


Nombre de vues
276 (dont 8 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

citations Scopus®
 
56
citations Scopus®
sans auto-citations
37
OpenCitations
 
55
citations OpenAlex
 
71
citations WoS
 
46

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu