Article (Périodiques scientifiques)
Educational psychology: Using insights from implicit attitudes measures
GLOCK, Sabine; KOVACS, Carrie
2013In Educational Psychology Review, 25, p. 503-522
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
10.1007_s10648-013-9241-3.pdf
Preprint Auteur (487.13 kB)
This article does not exactly replicate the final version published in the journal. It is not a copy of the original published article and is not suitable for citation.
Demander un accès

Tous les documents dans ORBilu sont protégés par une licence d'utilisation.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
GLOCK, Sabine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
KOVACS, Carrie ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Langue du document :
Anglais
Titre :
Educational psychology: Using insights from implicit attitudes measures
Date de publication/diffusion :
2013
Titre du périodique :
Educational Psychology Review
ISSN :
1040-726X
Maison d'édition :
Springer, Berlin, Inconnu/non spécifié
Volume/Tome :
25
Pagination :
503-522
Peer reviewed :
Peer reviewed
Disponible sur ORBilu :
depuis le 16 octobre 2013

Statistiques


Nombre de vues
128 (dont 6 Unilu)
Nombre de téléchargements
1 (dont 1 Unilu)

citations Scopus®
 
33
citations Scopus®
sans auto-citations
24
OpenCitations
 
28
citations OpenAlex
 
46
citations WoS
 
31

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu