No full text
Expert report (Reports)
Bericht an die DFG zum DFG-Projekt "Diagnostische Kompetenz von Grundschullehrern bei der Erstellung der Übergangsempfehlung: Eine Analyse aus der Perspektive der sozialen Urteilsbildung"
Gräsel, Cornelia; KROLAK-SCHWERDT, Sabine
2010
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Social & behavioral sciences, psychology: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Gräsel, Cornelia
KROLAK-SCHWERDT, Sabine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Bericht an die DFG zum DFG-Projekt "Diagnostische Kompetenz von Grundschullehrern bei der Erstellung der Übergangsempfehlung: Eine Analyse aus der Perspektive der sozialen Urteilsbildung"
Alternative titles :
[en] Diagnostic competence of primary school teachers in estimating future school achievements: A social cognitive analysis
Publication date :
2010
Publisher :
University of Wuppertal, Germany, and University of Luxembourg, Luxembourg,
Available on ORBilu :
since 14 October 2013

Statistics


Number of views
97 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu