No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Wenn Kindergarteneltern zu Schuleltern werden: Eine empirische Analyse der elterlichen Wahrnehmung ihres Verhältnisses zu den von ihren Kindern besuchten Bildungsinstitutionen.
Sujbert, Monika
2011In de Boer, Heike; Deckert-Peaceman, Heike; Westphal (Eds.) Irritationen – Entgrenzungen – Befremdungen. Fragen an die Grundschulforschung
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Identifiers :
UNILU:UL-CHAPTER-2011-194
Author, co-author :
Sujbert, Monika ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Wenn Kindergarteneltern zu Schuleltern werden: Eine empirische Analyse der elterlichen Wahrnehmung ihres Verhältnisses zu den von ihren Kindern besuchten Bildungsinstitutionen.
Publication date :
2011
Main work title :
Irritationen – Entgrenzungen – Befremdungen. Fragen an die Grundschulforschung
Editor :
de Boer, Heike
Deckert-Peaceman, Heike
Westphal
Publisher :
Goethe Universität, Frankfurt am Main, Unknown/unspecified
ISBN/EAN :
978-3-9813388-5-0
Pages :
171-188
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 08 October 2013

Statistics


Number of views
61 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu