No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Das Sprachwissen mehrsprachiger Grundschulkinder zweier Minderheiten in Frankreich und dessen Nutzung im Unterricht.
WETH, Constanze
2008In Frings, Michael; Vetter, Eva (Eds.) Mehrsprachigkeit als Schlüsselkompetenz: Theorie und Praxis in Lehr- und Lernkontexten. Akten zur gleichnamigen Sektion des XXX. Deutschen Romanistentages an der Universität Wien (22.bis 27. September 2007).
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Languages & linguistics
Identifiers :
UNILU:UL-CHAPTER-2013-035
Author, co-author :
WETH, Constanze  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Das Sprachwissen mehrsprachiger Grundschulkinder zweier Minderheiten in Frankreich und dessen Nutzung im Unterricht.
Publication date :
2008
Main work title :
Mehrsprachigkeit als Schlüsselkompetenz: Theorie und Praxis in Lehr- und Lernkontexten. Akten zur gleichnamigen Sektion des XXX. Deutschen Romanistentages an der Universität Wien (22.bis 27. September 2007).
Editor :
Frings, Michael
Vetter, Eva
Publisher :
Ibidem (Romanische Sprachen und ihre Didaktik 17), Stuttgart, Unknown/unspecified
ISBN/EAN :
9783898218566
Pages :
257-276
Available on ORBilu :
since 19 September 2013

Statistics


Number of views
143 (2 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu