No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Die Komplexität von Schriftsprache: Schul- und Familiensprachen marokkanischer Kinder in Frankreich
Weth, Constanze
2009In Schramm, Karen; Schroeder, Christoph (Eds.) Empirische Zugänge zu Sprachförderung und Spracherwerb in Deutsch als Zweitsprache.
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Languages & linguistics
Identifiers :
UNILU:UL-CHAPTER-2013-034
Author, co-author :
Weth, Constanze  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Die Komplexität von Schriftsprache: Schul- und Familiensprachen marokkanischer Kinder in Frankreich
Publication date :
2009
Main work title :
Empirische Zugänge zu Sprachförderung und Spracherwerb in Deutsch als Zweitsprache.
Editor :
Schramm, Karen
Schroeder, Christoph
Publisher :
Waxmann, Münster - New York, Unknown/unspecified
ISBN/EAN :
9783830922209
Pages :
221-237
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 19 September 2013

Statistics


Number of views
118 (8 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu