No full text
Book review (Scientific journals)
Review on “Jean-Claude Soulages, 50 ans de publicité à la télévision. Le consommateur, ses avatars, ses imaginaires, Rennes, Presses universitaires de Rennes, 2022, 211 pages."
HÖFER, Matthias Simon
2024In Temps des Medias : Revue d'Histoire, 42 (1), p. 245-247
Editorial Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
France; History; Television
Research center :
Luxembourg Centre for Contemporary and Digital History (C2DH) > Contemporary European History (EHI)
Disciplines :
History
Author, co-author :
HÖFER, Matthias Simon  ;  University of Luxembourg > Luxembourg Centre for Contemporary and Digital History (C2DH) > Contemporary European History
External co-authors :
no
Language :
French
Title :
Review on “Jean-Claude Soulages, 50 ans de publicité à la télévision. Le consommateur, ses avatars, ses imaginaires, Rennes, Presses universitaires de Rennes, 2022, 211 pages."
Publication date :
2024
Journal title :
Temps des Medias : Revue d'Histoire
ISSN :
1764-2507
eISSN :
2104-3671
Publisher :
Nouveau Monde, Paris, France
Volume :
42
Issue :
1
Pages :
245-247
Peer reviewed :
Editorial Reviewed verified by ORBi
FnR Project :
FNR15173861 - Populärkultur Transnational - Europa In Den Langen 1960er Jahren, 2020 (01/09/2021-31/08/2025) - Andreas Fickers
Available on ORBilu :
since 30 January 2025

Statistics


Number of views
94 (1 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

OpenCitations
 
0
OpenAlex citations
 
0

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu