No full text
Communication in media (Diverse speeches and writings)
Pourquoi comme Rihanna les stars ultimes deviennent des femmes d'affaires. Elle.fr. Interview
LUKASIK, Stéphanie
2022
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Abstract :
[fr] De la chanson aux cosmétiques, Rihanna s’est créé un empire et est devenue milliardaire. Comme elle, des célébrités se sont réapproprié leur image en créant leur marque et se sont affirmées comme des business women.
Disciplines :
Communication & mass media
Author, co-author :
LUKASIK, Stéphanie  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Humanities (DHUM) > Philosophy
Language :
French
Title :
Pourquoi comme Rihanna les stars ultimes deviennent des femmes d'affaires. Elle.fr. Interview
Publication date :
2022
Publisher :
ELLE, Paris, France
Available on ORBilu :
since 14 December 2024

Statistics


Number of views
58 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu