No full text
Communication in media (Diverse speeches and writings)
Les influenceurs s'engagent. Stratégies. Interview
LUKASIK, Stéphanie
2024
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Digital Ethics; democracy; influencers; influenceurs; engagement; social media; réseaux sociaux
Abstract :
[fr] Depuis l’annonce des législatives, les influenceurs oscillent entre engagement et consensus. Tandis que certains appellent simplement à voter, d’autres, comme Léna Situations et Natoo, affichent des positions plus marquées. En arrière-plan, un groupe tente de mobiliser contre l’extrême droite.
Disciplines :
Communication & mass media
Author, co-author :
LUKASIK, Stéphanie  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Humanities (DHUM) > Philosophy
Language :
French
Title :
Les influenceurs s'engagent. Stratégies. Interview
Publication date :
12 June 2024
Publisher :
Stratégies, Paris, France
Available on ORBilu :
since 14 December 2024

Statistics


Number of views
97 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu