No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Gesamtschule und Bildungsungleichheiten aus internationaler Perspektive
Gordt, Simon; HADJAR, Andreas
2023In Graalmann, Katharina; große Prues, Peter; Hollen, Magdalena et al. (Eds.) Gesamtschule – Status quo und quo vadis? (Profilentwicklung im Bildungswesen, Band 3)
Editorial reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
education, education system, inequalities
Disciplines :
Sociology & social sciences
Education & instruction
Author, co-author :
Gordt, Simon
HADJAR, Andreas  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC) > Education and Society
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Gesamtschule und Bildungsungleichheiten aus internationaler Perspektive
Publication date :
2023
Main work title :
Gesamtschule – Status quo und quo vadis? (Profilentwicklung im Bildungswesen, Band 3)
Author, co-author :
Graalmann, Katharina
große Prues, Peter
Hollen, Magdalena
Thiersch, Sven
Publisher :
Waxmann
Peer reviewed :
Editorial reviewed
Available on ORBilu :
since 24 October 2023

Statistics


Number of views
38 (1 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu