Reference : Sonderpädagogische Fördersysteme im 20. Jahrhundert: Ein deutsch-amerikanischer Vergleich |
Scientific journals : Article | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences | |||
http://hdl.handle.net/10993/5552 | |||
Sonderpädagogische Fördersysteme im 20. Jahrhundert: Ein deutsch-amerikanischer Vergleich | |
German | |
[en] Special Education Systems over the Twentieth Century | |
Powell, Justin J W ![]() | |
2005 | |
Vierteljahresschrift für Heilpädagogik und ihre Nachbargebiete | |
74 | |
2 | |
165-167 | |
Yes | |
International | |
[en] special education ; inclusive education ; institutional change ; Germany ; United States | |
MPIfB, Berlin | |
MPG | |
Barriers to Inclusion | |
Researchers ; Professionals ; Students ; General public | |
http://hdl.handle.net/10993/5552 | |
http://www.reinhardt-verlag.de/de/zeitschrift/5126/Vierteljahresschrift_fuer_Heilpaedagogik_und_ihre_Nachbargebiete_VHN_p_/ |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.