No full text
Article (Scientific journals)
Sonderpädagogische Fördersysteme im 20. Jahrhundert: Ein deutsch-amerikanischer Vergleich
POWELL, Justin J W
2005In Vierteljahresschrift für Heilpädagogik und ihre Nachbargebiete, 74 (2), p. 165-167
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
special education; inclusive education; institutional change; Germany; United States
Research center :
MPIfB, Berlin
Disciplines :
Sociology & social sciences
Author, co-author :
POWELL, Justin J W  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Sonderpädagogische Fördersysteme im 20. Jahrhundert: Ein deutsch-amerikanischer Vergleich
Alternative titles :
[en] Special Education Systems over the Twentieth Century
Publication date :
2005
Journal title :
Vierteljahresschrift für Heilpädagogik und ihre Nachbargebiete
Volume :
74
Issue :
2
Pages :
165-167
Peer reviewed :
Peer reviewed
Name of the research project :
Barriers to Inclusion
Funders :
MPG - Max-Planck-Gesellschaft zur Förderung der Wissenschaften [DE]
Available on ORBilu :
since 02 September 2013

Statistics


Number of views
104 (1 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu