No full text
Expert report (Reports)
Ein kontinuierlicher deutscher Sonderweg? Schul- und Berufsbildung von Schülerinnen und Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf
POWELL, Justin J W; Pfahl, Lisa
2009
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Schule; Förderbedarf; Sonderschule; Ausbildung; Arbeitsmarkt
Research center :
WZB
Disciplines :
Sociology & social sciences
Author, co-author :
POWELL, Justin J W  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Pfahl, Lisa
Language :
German
Title :
Ein kontinuierlicher deutscher Sonderweg? Schul- und Berufsbildung von Schülerinnen und Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf
Alternative titles :
[en] A Continuing German Sonderweg? Education and Training of Students with Special Educational Needs
Publication date :
2009
Publisher :
Die Beauftragte der Bundesregierung für die Belange behinderter Menschen, Berlin, Germany
Collection name :
Welchen Beitrag leistet die schulische Integration von Menschen mit Behinderung auf dem Weg in den ersten Ausbildungs- und Arbeitsmarkt?
Available on ORBilu :
since 29 August 2013

Statistics


Number of views
240 (2 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu