Reference : Das wachsende Risiko, als sonderpädagogisch förderbedürftig klassifiziert zu werden |
Parts of books : Contribution to collective works | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences | |||
http://hdl.handle.net/10993/5485 | |||
Das wachsende Risiko, als sonderpädagogisch förderbedürftig klassifiziert zu werden | |
German | |
[en] The Growing Risk of SEN Classification | |
Powell, Justin J W ![]() | |
2006 | |
Soziale Ungleichheit—Kulturelle Unterschiede. Verhandlungen des 32. Kongresses der DGS | |
Rehberg, Karl-Siegbert | |
Campus | |
2600-2608 | |
No | |
978-3593378879 | |
Frankfurt am Main | |
Germany | |
[en] special education ; classification ; special educational needs ; risk ; educational attainment | |
Researchers ; Professionals ; Students ; General public | |
http://hdl.handle.net/10993/5485 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.