Reference : L’influenceur sur les réseaux socionumériques : le substitut naturel du leader d’opinion ?
Scientific journals : Article
Social & behavioral sciences, psychology : Communication & mass media
http://hdl.handle.net/10993/54053
L’influenceur sur les réseaux socionumériques : le substitut naturel du leader d’opinion ?
French
[en] The influencer on digital social networks: the natural substitute for the opinion leader?
Lukasik, Stéphanie mailto [University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Humanities (DHUM) >]
2022
Les cahiers de la SFSIC
SFSIC
17
145-153
Yes
Paris
France
[fr] influenceur ; numérique ; leader d'opinion ; influence ; réseaux ; réseaux sociaux
[en] influencer ; digital ; opinion leader ; social media ; digital networks
http://hdl.handle.net/10993/54053
http://cahiers.sfsic.org/sfsic/index.php?id=932

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
L’influenceur sur les réseaux socionumériques : le substitut naturel du leader d’opinion ?.pdfPublisher postprint326.68 kBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.