Pas de texte intégral
Contribution à des ouvrages collectifs (Parties d’ouvrages)
Governance and Accountability in the Michigan Partnership for New Education : Reconstructing Democratic Participation
FENDLER, Lynn
2003In Franklin, Barry M.; Bloch, Marianne N.; POPKEWITZ, Thomas (Eds.) Educational partnerships and the state: The paradoxes of governing schools, children, and families
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Sciences sociales & comportementales, psychologie: Multidisciplinaire, généralités & autres
Identifiants :
UNILU:UL-CHAPTER-2010-181
Auteur, co-auteur :
FENDLER, Lynn ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Langue du document :
Anglais
Titre :
Governance and Accountability in the Michigan Partnership for New Education : Reconstructing Democratic Participation
Date de publication/diffusion :
2003
Titre de l'ouvrage principal :
Educational partnerships and the state: The paradoxes of governing schools, children, and families
Editeur scientifique :
Franklin, Barry M.
Bloch, Marianne N.
POPKEWITZ, Thomas 
Maison d'édition :
Palgrave Macmillan, New York, Etats-Unis - New York
ISBN/EAN :
9781403961297
Pagination :
187-209
Peer reviewed :
Peer reviewed
Disponible sur ORBilu :
depuis le 23 août 2013

Statistiques


Nombre de vues
92 (dont 0 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu