Reference : Handlungsmöglichkeiten zur Unterstützung von Schülerinnen und Schülern mit Verhaltens... |
Parts of books : Contribution to collective works | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction | |||
http://hdl.handle.net/10993/49427 | |||
Handlungsmöglichkeiten zur Unterstützung von Schülerinnen und Schülern mit Verhaltensauffälligkeiten | |
German | |
Müller, Christoph Michael [University of Fribourg, Switzerland] | |
Zurbriggen, Carmen ![]() | |
2021 | |
2nd fully revised and corrected edition | |
Inklusive Pädagogik und Didaktik | |
[en] Inclusive pedagogy and didactics | |
Kunz, André | |
Luder, Reto | |
Müller Bösch, Cornelia | |
hep | |
348–362 | |
Yes | |
978-3-0355-1706-4 | |
Zürich | |
Switzerland | |
[en] inclusive education ; Behavioral problems | |
Professionals ; Students | |
http://hdl.handle.net/10993/49427 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.