Reference : Professionsorientiertes Lehren und Lernen in der Lehrkräftebildung. Erfahrungen mit h...
Parts of books : Contribution to collective works
Arts & humanities : Languages & linguistics
Educational Sciences
http://hdl.handle.net/10993/48094
Professionsorientiertes Lehren und Lernen in der Lehrkräftebildung. Erfahrungen mit hochschuldidaktischen Settings in der Fremdsprachendidaktik
German
Morys, Nancy mailto [University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Humanities (DHUM) >]
Sep-2021
Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik
Fremdsprachendidaktik als Wissenschaft und Ausbildungsdisziplin
Grünewald, Andreas
Noack-Ziegler, Sabrina
Tassinari, Maria Giovanna
Wieland, Katharina
Narr/Francke/Attempto
209-226
Yes
Tübingen
Germany
Researchers ; Professionals ; Students
http://hdl.handle.net/10993/48094

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.