No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Professionsorientiertes Lehren und Lernen in der Lehrkräftebildung. Erfahrungen mit hochschuldidaktischen Settings in der Fremdsprachendidaktik
Morys, Nancy
2021In Grünewald, Andreas; Noack-Ziegler, Sabrina; Tassinari, Maria Giovanna et al. (Eds.) Fremdsprachendidaktik als Wissenschaft und Ausbildungsdisziplin
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Languages & linguistics
Author, co-author :
Morys, Nancy ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Humanities (DHUM)
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Professionsorientiertes Lehren und Lernen in der Lehrkräftebildung. Erfahrungen mit hochschuldidaktischen Settings in der Fremdsprachendidaktik
Publication date :
September 2021
Main work title :
Fremdsprachendidaktik als Wissenschaft und Ausbildungsdisziplin
Author, co-author :
Grünewald, Andreas
Noack-Ziegler, Sabrina
Tassinari, Maria Giovanna
Wieland, Katharina
Publisher :
Narr/Francke/Attempto, Tübingen, Germany
Edition :
Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik
Pages :
209-226
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 28 September 2021

Statistics


Number of views
78 (4 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu