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Un nouvel outil d'évaluation de la créativité dans le milieu publicitaire
Gubenko, Alla; Houssemand, Claude
2021In Houssemand, Claude (Ed.) Recherches actuelles en psychologie différentielle
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Recherches Actuelles en Psychologie Différentielle.pdf
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Keywords :
creativity; advertising
Disciplines :
Social, industrial & organizational psychology
Author, co-author :
Gubenko, Alla ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Education and Social Work (DESW)
Houssemand, Claude ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Education and Social Work (DESW)
External co-authors :
no
Language :
French
Title :
Un nouvel outil d'évaluation de la créativité dans le milieu publicitaire
Publication date :
April 2021
Event name :
XXIIIe Journées Internationales de Psychologie Différentielle 2018
Event organizer :
Université du Luxembourg
Event place :
Belval, Luxembourg
Event date :
4 – 6 juillet 2018
Audience :
International
Main work title :
Recherches actuelles en psychologie différentielle
Main work alternative title :
[en] Contemporary Research in Differential Psychology
Editor :
Houssemand, Claude
ISBN/EAN :
978-2-9577604-0-4
Pages :
137-147
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 18 June 2021

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