No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Wissen und Reflexion. Thematisierungsweisen pädagogischer Praxis in Kindertageseinrichtungen
Thole, Werner; Göbel, Sabrina; Milbradt, Björn et al.
2015In König, Anke; Leu, Hans Rudolf; Viernickel, Susanne (Eds.) Forschungsperspektiven auf Professionalisierung in der Frühpädagogik. Empirische Befunde der AWiFF-Förderlinie
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Wissen; Reflexion; frühpädagogische Praxis
Disciplines :
Social work & social policy
Author, co-author :
Thole, Werner
Göbel, Sabrina ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Education and Social Work (DESW)
Milbradt, Björn
Rißmann, Michaela
Wedtstein, Maria
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Wissen und Reflexion. Thematisierungsweisen pädagogischer Praxis in Kindertageseinrichtungen
Publication date :
2015
Main work title :
Forschungsperspektiven auf Professionalisierung in der Frühpädagogik. Empirische Befunde der AWiFF-Förderlinie
Editor :
König, Anke
Leu, Hans Rudolf
Viernickel, Susanne
Publisher :
Beltz Juventa, Weinheim & Basel, Germany
ISBN/EAN :
978-3-7799-2987-1
Collection name :
WiFF Reihe: Perspektive Frühe Bildung. Band 2
Pages :
124-143
Name of the research project :
Wissensbasierte Deutungs- und Handlungskompetenzen von pädagogischen MitarbeiterInnen in Kindertageseinrichtungen
Funders :
BMBF - Bundesministerium für Bildung und Forschung [DE]
Available on ORBilu :
since 28 May 2021

Statistics


Number of views
57 (2 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu