Communication orale non publiée/Abstract (Colloques, congrès, conférences scientifiques et actes)
Bildungserfahrungen in non-formalen Settings – Eine mixed-methods-Studie über das Bildungspotenzial und den Wert von Jugendarbeit aus der Sicht von Jugendlichen in Luxemburg.
BIEWERS, Sandra
2021 • Wissenschaftliches Kolloquium der Jugendarbeitsforscher
BIEWERS, Sandra ; University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC)
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Allemand
Titre :
Bildungserfahrungen in non-formalen Settings – Eine mixed-methods-Studie über das Bildungspotenzial und den Wert von Jugendarbeit aus der Sicht von Jugendlichen in Luxemburg.
Titre traduit :
[en] Educational experiences in non-formal settings -. A mixed-methods study on the educational potential and value of youth work from the perspective of young people in Luxembourg.
Date de publication/diffusion :
22 février 2021
Nom de la manifestation :
Wissenschaftliches Kolloquium der Jugendarbeitsforscher